maandag 18 april 2011

Bijna pasen

Bijna pasen in mijn huis, leuke tak opgehangen boven de eetkamer tafel.
deze keer in groen en grijs. lekkere voorjaarskleurtjes. met hartjes,vogels en kwarteleieren aan een kronkeltak maak je er toch weer iets leuks van.na de pasen de eitjes eruit en dan kan het nog een tijdje hangen.



 Ook op mijn kastje heb ik een beetje voorjaar, de bak met eieren weer neergezet.


In allerlei soorten en maten heb ik ze verzameld, de grote struisvogeleieren heb ik al meer dan 10 jaar.
Wel goed opbergen na de pasen.
Altijd weer gezellig dit seizoen heel veel voorjaarsbolletjes ,dit keer een pot paperwithes,ruiken nog lekker ook.

Vandaag is het prachtig weer, ga maar even de tuin in, mijn moestuin heeft duidelijk aandacht nodig. op dit moment staan er alleen raapstelen in. maar de bonenstokken ga ik maar eens voor de dag halen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten